سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تشکل غدیر
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  تشکل سیاسی اسلامی غدیر[9]
 

تشکل سیاسی اسلامی غدیر تشکلی دانشجویی است که در سال 1379 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان تاسیس گردیده است.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 247749
کل یادداشتها ها : 605

نوشته شده در تاریخ 96/2/18 ساعت 9:49 ص توسط تشکل سیاسی اسلامی غدیر


جمهوری اسلامی تسلیم سندهایی مانند 2030 یونسکو نخواهد شد/ هیبت جمهوری اسلامی ناشی از امثال من نیست

 به مناسبت هفته‌ی معلم، جمعی از معلمان، فرهنگیان و دانشجویان دانشگاه‌ فرهنگیان، با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دقتر مقام معظم رهبری،  حضرت آیت الله خامنه ای دراین دیدار تاکید کردند:

- این سند 2030 یونسکو و از این‌ قبیل، چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند زیر اینها شانه قرار بدهد و تسلیم شود.

-به چه مناسبت یک مجموعه‌ی به‌اصطلاح بین‌المللی که قطعاً تحت نفوذ قدرت‌های دنیاست، این حق را داشته باشه که برای ملتهای دنیا با فرهنگهای مختلف، تکلیف مشخص کند؟

-اصل کار غلط است. اینکه ما برویم سندی را امضا کنیم و بعد هم بیاییم بی‌سروصدا آن را اجرا کنیم؛ نخیر! مطلقاً مجاز نیست؛ ما اعلام کردیم.

- بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی هم گله‌مند هستم. آنها باید مراقبت می‌کردند و نباید می‌گذاشتند که کار به اینجا بکشد که ما بیاییم و جلوی این کار را بگیریم، اینجا جمهوری اسلامی است.

-آنچه برای اداره و حفظ و منافع ملت به‌صورت فوری و فوتی لازم است، حضور مردم است. حضور مردم است که گره گشاست. حضور مردم است که دشمنان را از هیبت جمهوری اسلامی میترساند.

-جمهوری اسلامی در چشم دشمنانش هیبت دارد؛ این هیبت ناشی از امثال حقیر است؟ ابداً؛ این ناشی از مردم و حضور مردمی است. ناشی از عواطف و احساسات مردمی است.

-من این را میگویم. نیایند حرفی را که بنده به صراحت بیان کردم تحریف کنند و بگویند مراد فلانی این است که حضور مردم دولتی را سر کار می‌آورد، که آن دولت...  نه آقا؛ دولتها تأثیری ندارند.
-یادتان رفته در دهه‌ی هفتاد؟ یکی از دولتهای اروپایی رئیس‌جمهور ما را متهم کرد و به دادگاه احضار کرد؟ با آنکه با آن دولت اظهار دوستی میشد و مرتب نامه نگاری میشد. همان دولت رئیس‌جمهور ما را احضار کرد؛ تو دهنش زدیم که عقب نشست. اگر تو دهنش نمیزدیم عقب نمی‌نشست.


-دشمن، دشمن است. این دولت و آن دولت ندارد. دشمن اگر بتواند زهرش را میریزد. ملاحظه هیچکس هم نمیکند. ملاحظه لفاظی و زبان‌بازی و موضع‌گیری سیاسی را هم نمیکند. آن چیزی که مانع دشمنی میشود ترس از حضور مردم است. چون میترسد یک کشور هشتاد میلیونی جلویش بایستد

-اگر میخواهید این احساس و عظمت و مصونیت باقی بماند برای ما، باید در انتخابات شرکت کنید.

-اگر میخواهید نظام جمهوری اسلامی اقتدار خودش را در چشم جهانیان -چه دشمن چه دوست- حفظ بکند باید شرکت کنید.

-حضور در انتخابات، حفظ اقتدار و اُبهت و مصونیت کشور است.

-مهم نیست به چه کسی رأی میدهیم. مهم این است که همه بیایند و باشند. نشان بدهند که حاضرند از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنند.

-اگر چنانچه این همت و اراده با همین شدت و ابهتی که وجود دارد ادامه پیدا کند، دشمن هرگز هیچ غلطی در مقابل کشور نخواهد توانست بکند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ